خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/01 - 12:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین‌زهی:

کمبود شدید پزشک متخصص و عمومی جان مردم خاش را به خطر انداخته است

نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت آباد و کورین در مجلس، با بیان اینکه در این منطقه با کمبود شدید پزشک متخصص و عمومی در اورژانس‌ها مواجه هستند از وزارت بهداشت خواست تا برای رفع این مشکل اهتمام جدی داشته باشد.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود که نیاز است دولت توجه جدی در جهت رفع آنها داشته باشد، گفت: یکی از مشکلات اساسی این منطقه مربوط به حوزه بهداشت و درمان است چرا که متاسفانه با کمبود شدید پزشک متخصص و عمومی در اورژانس‌ها مواجه هستیم.

نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به اینکه تامین پزشک از مولفه‌های اصلی حفظ سلامت عمومی در این منطقه است، لازم است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رفع نیاز این بخش توجه جدی داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در بیان مشکلات حوزه آموزش این منطقه، یادآور شد: متاسفانه وضعیت آموزش در این حوزه انتخابیه اصلا مطلوب نیست چراکه در آن رعایت عدالت آموزشی مورد توجه قرار نگرفته است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دانش‌آموزان این حوزه انتخابیه در حالی باید با دانش‌آموزان مرکز استان رقابت کنند که ناحیه 2و 3 هستند و برخلاف مرکز استان که از مدارس نمونه دولتی و دولتی اشباع شده است حتی از مدرسه دولتی متناسب با جمعیت دانش‌آموزی مستقر در این منطقه هم برخوردار نیستند که امیدواریم دولت در این زمینه چاره‌اندیشی کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377390
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار